Studentermedhjælper til kundeservice

Har du lyst til at være en del af en dynamisk og hurtigt voksende scaleup, og er du interesseret i at bidrage til verdens bedste og højeste kundeserviceniveau? Så er du måske den studentermedhjælper, vi leder efter hos Neglefeber.

Dine primære opgaver
Som studentermedhjælper vil du spille en nøglerolle i at opretholde og forbedre kvaliteten af vores kundeservice. Dine opgaver vil omfatte:
  • Håndtering af kundehenvendelser via telefon, e-mail og sociale medier samt sikre hurtige og præcise svar.
  • Løse kunderelaterede problemer effektivt og med et højt serviceniveau, herunder håndtering af reklamationer og forespørgsler.
  • Samarbejde tæt med vores logistik- og salgsteams for at sikre en glidende ordrehåndtering og -opfølgning.
  • Bidrage til udvikling og implementering af strategier for at forbedre kundeoplevelsen.
  • Registrere og analysere kundetilbagemeldinger for at identificere trends og områder til forbedring.
  • Fra tid til anden vil du også blive bedt om at påtage dig forskellige ad hoc-opgaver. Disse kan variere, men vil altid være med det formål at vi som brand når vores mål og deadlines på tværs af organisationen.


Kvalifikationer
  • Er kundeorienteret og har evnen til at håndtere komplekse situationer med ro og professionalisme.
  • Har stærke kommunikationsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt. Svensk og norsk er en fordel, men ikke et krav.
  • Har gode IT-kundskaber og er fortrolig med brug af forskellige digitale platforme og værktøjer.
  • Du skal have arbejdet med negleprodukter før og betragte dig selv som værende dygtig til det. Derudover skal du have mod på at dygtiggøre dig inden for faget både teoretisk og praktisk.
  • Du har en indre ild og interesse for at være med på en spændende iværksætterrejse.


Hvad vi tilbyder

  • En unik chance for at få praktisk erfaring med e-commerce i en spændende branche.
  • Fleksible arbejdstider, der passer til dit studie.
  • Et fantastisk team med stærkt sammenhold, hvor dine ideer og bidrag værdsættes og gør en forskel.
  • Et dynamisk og støttende arbejdsmiljø med plads til personlig og faglig udvikling.


Hvad kan du forvente?
Neglefeber er en scaleup-virksomhed, der på kort tid er vækstet helt enormt. I 2023 vandt  vi bl.a. E-handelsprisen for “Bedste nye e-handelsvirksomhed” som Dansk Erhverv står bag og blev nomineret som “Årets nye Danske brand” af Danish Beauty Award – og vi har planer om at føre væksten videre på samme niveau. Derfor har vi brug for en studentermedhjælper der kan bidrage til vores vækstrejse.
Hos Neglefeber bliver du en del af et dedikeret team på otte kollegaer, der alle er drevet af passionen for at skabe det bedste negleunivers. Vi arbejder i et energisk, hyggeligt og personligt miljø, hvor fokus er på, at du skal føle dig glad og motiveret, når du går på arbejde.

Vi er stærkt overbeviste om, at de bedste resultater opnås, når vi har frihed til at tænke kreativt og arbejde selvstændigt inden for vores opgaveramme. Derfor har vi skabt et arbejdsmiljø, hvor du får masser af frihed og fleksibilitet til at forme dit arbejde, så det passer til dine styrker og interesser.

Selvom vi er et lille team, har vi store ambitioner og arbejder konstant på at vokse og forbedre os. Dette betyder, at vi altid er åbne for nye idéer og initiativer, og at du vil have rig mulighed for at præge din rolle og dagligdag.

Vi prioriterer teamwork højt og har en stærk tro på, at vi når længere ved at hjælpe hinanden. Dette betyder, at du kan forvente en støttende atmosfære, hvor vi alle arbejder sammen mod vores fælles mål. Hos Neglefeber er ingen opgave for stor eller for lille - vi løfter i flok og fejrer vores succeser sammen.

Arbejdstid og sted
Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, med mulighed for mere. Vi er fleksible med hensyn til arbejdstid og vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dine studiekrav. Dog forventer vi, at du kan møde ind på kontoret mindst 2 gange om ugen, så du kan blive en integreret del af vores team og fællesskab. Dertil at du kan deltage på events og arrangementer udenfor normal arbejdstid.
Vores kontor er beliggende i Hørsholm (forholdsvist tæt på motorvejsafkørslen), men det er muligt, at vi rykker tættere på København inden for det næste års tid.

Løn og samtaler
Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi lukker for nye ansøgninger den 12. december. Samtaler bliver afholdt løbende i december. 

Sådan ansøger du
Såfremt du mener, at rollen vil være dit absolut drømmejob, så gør du blot følgende:
  1. Skriv en mail til signe@neglefeber.dk med emnefeltet “Ansøgning til studentermedhjælper - (Indsæt dit fulde navn)”.   Husk også at angive præcis hvilken stilling du ansøger til, da vi pt søger flere studentermedhjælpere på samme tid.

  2. Vedhæft dit fulde CV

  3. Vedhæft en videoansøgning (på max 3 minutter) hvor du besvarer følgende spørgsmål:
  • Hvorfor mener du, at rollen er dit drømmejob?
  • Hvad mener du, at du vil kunne bidrage med hos Neglefeber?
  • Har du erhvervs- eller studieerfaring der er relevant?
  • Tilføj gerne anden information, som du mener, at vi bør vide om dig.


BEMÆRK! Ansøgninger uden video bliver ikke besvaret og bliver ikke taget i betragtning.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte founder Signe på signe@neglefeber.dk.